Компания туралыҚызметтерКлиенттергеАгенттергеМансапӘлеуметтік жауапкершілікНауқандарЖаңалықтарБайланыс
Life-club
Частным лицам Бизнес клиентам

Қызметтің сапасын бағалау

"Казкоммерц-Life"АҚ
өмірді сақтандыру компаниясының құрметті клиенттері!

Біздің Компаниямызға деген сенім мен ынтымақтастық үшін шын жүректен алғысымызды білдіреміз!

Компаниямыздың негізгі мақсаты – өмірді сақтандыру бойынша жоғары сапалы қызмет көрсетуді қамтамасыз ету және өзімізге жүктелген міндеттемелерді толық орындау.

Біздерге деген сенімді ақтауға тырысамыз, сондықтан біз көрсететін қызмет үлгілеріміз ойларыңыздан шығып жүр ме, қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін және өмірді сақтандыру жаңа бағдарламаларды өндіру барысында неге назар аудару керектігін білгеніміз біз үшін өте маңызды.

Сіздің пікірлеріңіз – біз үшін өте бағалы және ең жақсы бағдар.

Сізден түскен ақпараттың құпиялығы сақталатынына және бұл мәліметтер Компаниямен тек қызмет көрсету сапасын жақсартуға ғана пайдаланатынына кепіл береміз.



3. Сіз қандай сақтандыру бағдарламасы бойынша сақтандырылдыңыз?
4. Сақтандыру ұйымына жүгіну барысында себепкер шартының маңыздылығын бағалауыңызды өтінеміз.
Себепкер шартының маңыздылық дәрежесін 1 ден 5 дейінгі шкала бойынша бағалаңызшы, «маңызды» болса - 5 балл, «маңызды емес» - 1 балл.
Атақты бренд немесе компания акционері
Кең спектрлі сақтандыру бағдарламалары
Сақтандыру сыйақысының мерзімі (төлеу сомасы)
Сақтандыру шартының жасалу әдісі (агентті ыңғайлы уақытта және жерге шақыру мүмкіндігі)
Сақтандыру шарты жасалу барысында қызмет көрсетудің жылдамдығы
Сақтандыру төлемін жасау уақтылығы
Компания офисінің орналасуы және жұмыс уақыты
Клиентпен қатынасу мәдениеті
Қызметкердің біліктілігі
Қомпания қызметкеріміен танысу
Мүмкін, ескерілмей қалған қосымша факторлар бар шығар:

5. Компаниямызға жүгіну барысында күтулеріңіз қаншалықты дәлелденгенін 1 ден 5 дейінгі шкала бойынша бағалауыңызды өтінеміз.
Бағалау барысында келесі жүйе қолданылады: «толығымен дәлелденді» - 5 балл , «жартылай дәлелденді» - 4 балл , «дәлелденген жоқ» - 3 балл , «мүлде дәлелденген жоқ» - 2 балл , «сапа өте төмен» - 1 балл.
Атақты бренд немесе компания акционері
Кең спектрлі сақтандыру бағдарламалары
Сақтандыру сыйақысының мерзімі (төлеу сомасы)
Сақтандыру шартының жасалу әдісі (агентті ыңғайлы уақытта және жерге шақыру мүмкіндігі)
Сақтандыру шарты жасалу барысында қызмет көрсетудің жылдамдығы
Сақтандыру төлемін жасау уақтылығы
Компания офисінің орналасуы және жұмыс уақыты
Клиентпен қатынасу мәдениеті
Қызметкердің біліктілігі
Қомпания қызметкеріміен танысу
6. Сізді қаншалықты қанағаттандыратынын 1 ден 5 дейінгі шкала бойынша бағалаңыз:

Сақтандыру өнімінің сапасы

Сақтандыру өтелімдерінің көптігі
Барынша ұзақ сақтандыру мерзімі
Сақтандыру сыйақысының мерзімі (төлеу сомасы)
Қызмет көрсету сапасы:

Қызмет көрсету сапасы

Сақтандыру шартының жасалу әдісі (агентті ыңғайлы уақытта және жерге шақыру мүмкіндігі)
Сақтандыру шарты жасалу барысында қызмет көрсетудің жылдамдығы
Клиенттің сұрауы немесе өтінішіне оралымдылығы
Сақтандыру төлемінің жасалу уақтылығы
Компания офисінің орналасуы және жұмыс уақыты

Сақтандыру өнімдерін ұсыну сапасы

Қызметкерлердің шеберлігі
Сақтандыру жағдайларын анық және тура сипаттауы
Сақтандыру өнімінің бағасы / сапасының үйлесімді қатынасы
7. Компаниямыз қаншалықты қанағаттандыратыны жөнінде 1 ден 5 дейінгі шкала бойынша бағалауыңызды өтінеміз (5–ең жоғары балл):
8. Келешекте Компаниямыздың қызметтерімен қолдануға ниетіңіз бар ма?
9. Сіздерге көрсетілетін қызметтің сапасын жақсарту үшін не ұсынар едіңіз?
Нравится
"Казкоммерц-Life" өмірді сақтандыру Компаниясы» АҚ қуанышпен Сіздерге өзінің жаңғырған корпоратив сайтын ұсынады.

Пайдаланудың ыңғайлығы мен ресурстің жаңа дизайнын бағалаңыздаршы.
Барлық сұрастырулар
Телефоны:
(727) 244 56 06
Факс:
(727) 244 56 09
info@kklife.kz